Operari de neteja amb certificat discapacitat i cotxe

Publicat - Modificat04/02/2020 - 08/03/2021

Data tancament oferta08/03/2021

LocalitzacióGranollers

Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars: Netejadors d'oficines

Tasques específiquesOperari/a de neteja: neteja de mobiliari, terres, banys, menjadors i zones comuns. Neteja d'instal·lacions, finestres, terres, ascensors, oficines. Zona: diferents clients del Vallès Oriental. Sou brut anual: entre 12.000 i 15.000 euros

Capacitats requeridesMobilitat i rapidesa. Disponibilitat per moure's durant la setmana a diferents clients ubicats al Vallès per cobrir les tasques de neteja. Imprescindible certificat de discapacitat i cotxe.

Tasques desenvolupar Escombrar o netejar amb aspiradora, netejar i encerar terres, mobles i altres estris en edificis, autocars, autobusos, tramvies, trens i avions. Recollir escombraries, buidar contenidors d'escombraries i portar-ne el contingut als punts de recollida.

Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris

Permís de conduir B o A

Certificat de discapacitats

Molt importants