- Ofertes de feina
- TÈCNIC/A DE RRHH
TÈCNIC/A DE RRHH
Número d'oferta289948
Publicat - Modificat11/11/2019 - 19/11/2019
Data tancament oferta19/11/2019
LocalitzacióSant Guim de Freixenet
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesImportant empresa del sector alimentari cerca un/a Tècnic/a de RRHH per realitzar les següents tasques: selecció de personal i gestió de contractacions; gestió plans d'acollida, formacions i entregues de material; control de l'activitat i l'assistència informatitzada; manteniment del calendari laboral al software informàtic; gestió de documentació dels treballadors (nòmines, IT's, permisos...); detecció de necessitats dels treballadors i avaluació del personal; suport en tasques de PRL...
Capacitats requeridesGrau en Psicologia/Relacions Laborals. Valorable formació en RRHH, domini del Paquet Office, Català i Castellà parlats i escrits correctament. Disponibilitat d'incorporació immediata. Possibilitat d'incorporació a l'empresa.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Permís de conduir A o B
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Recomanables
Titulació Grau - Ciències de la Salut - Psicologia
Informació d'interès
Data d’incorporació 18/11/2019
Horari Jornada completa
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació