- Ofertes de feina
- Admin. de control d'accés (13.30 a 19.30h)
Admin. de control d'accés (13.30 a 19.30h)
Número d'oferta360747
Publicat - Modificat08/05/2024 - 16/05/2024
LocalitzacióFranqueses del Vallès
Ocupació5942 - Auxiliars de vigilant de seguretat i similars no habilitats per a portar armes: Personal de control d'accés
Tasques específiquesAuxiliar administratiu/va a la zona de control d'accés realitzant funcions administratives bàsiques i el control/registre de les entrades i sortides. INTERESSATS/ADES: enviar currículum a borsatreball@lesfranqueses.cat indicant número d'oferta 360747 i apuntar-se a l'oferta a través d'aquesta web.
Capacitats requeridesFormació en l'àmbit administratiu Molt valorable parlar anglès
Requisits
Obligatoris
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Anglès - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/06/2024
Horari Dilluns a divendres de 13.30 a 19.30h
Contracte
TipusTemps parcial: temporal
DuradaDurada indeterminada per obra o servei
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada intensiva
Jornada 3Exclusivament tarda
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació