- Ofertes de feina
- Responsable de compres i aprovisionament
Responsable de compres i aprovisionament
Número d'oferta360262
Publicat - Modificat29/04/2024 - 17/05/2024
Data tancament oferta17/05/2024
LocalitzacióCaldes de Montbui
Ocupació3522 - Agents de compres: Tècnics en gestió d'existències o magatzems
Tasques específiquesResp. de compres i aprovisionament. Funcions: gestió del transport (terrestre i marítim) i logística de les comandes de compra a proveïdors (nacionals i internacionals), per a garantir la disponibilitat dels nostres productes - Seguiment i compliment de terminis d'entrega- Gestió documental (comandes a proveïdors, registre d'albarans d'entrega de prov., revisió documental enviaments internac.) - Eficiència de cadena de subministrament (temps i cost) - Identificar nous prov. potencials - Col·lab. en el desenvolupament de nous productes. Sou a partir de 20.000, negociable segons perfil.
Capacitats requeridesAnglès avançat. Es valora coneixement d'altres idiomes. Competències transversals desitjades: empatia, capacitat resolutiva, fortes habilitats negociadores, proactivitat, gestió de l'estrès. Es valora que us agradin les mascotes. Disponibilitat per treballar la jornada completa de forma presencial. Enviar CV a borsatreball@caldesdemontbui.cat.
Tasques desenvolupar Determinar o negociar els termes i les condicions del contracte. Adjudicar els contractes als proveïdors o recomanar l'adjudicació de contractes per a la compra d'equipaments, matèries primeres i serveis, i la compra de mercaderies per a la seva revenda. Obtenir informació sobre les necessitats i les existències. Redactar especificacions sobre la quantitat i la qualitat dels béns i serveis que s'han d'adquirir així com el seu cost, les dates de lliurament i altres condicions del contracte. Adquirir equipaments de caràcter general o especialitzat, materials o serveis empresarials ja sigui per al seu ús o per a un reprocessament posterior per part dels establiments. Convidar empreses licitadores, consultar amb proveïdors i revisar preus. Adquirir mercaderies per a la seva revenda al detall o en establiments a l'engròs. Estudiar informes de mercat, premsa comercial i altres materials de promoció de vendes i visitar fires, sales d'exposicions, fàbriques de productes i esdeveniments sobre disseny de productes. Seleccionar les mercaderies o productes que millor s'adaptin a les necessitats de l'establiment. Entrevistar-se amb els proveïdors i negociar preus, descomptes, condicions de crèdit i l'organització del transport. Supervisar la distribució de mercaderies als punts de venda i mantenir el nivell d'existències adient. Establir terminis de lliurament, seguir-ne el desenvolupament i contactar clients i proveïdors a l'hora de resoldre problemes.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Branca Títol universitari Empresa
Formació professionalitzadora Gestió i control de l'aprovisionament
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/05/2024
Horari Dll a dj 8-14h i 15-17:30h. Div 9-15h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació