- Ofertes de feina
- Suport tècnic de software
Suport tècnic de software
Número d'oferta348406
Publicat - Modificat26/07/2023 - 25/10/2023
Data tancament oferta25/10/2023
LocalitzacióSant Sadurní d'Anoia
Ocupació2653 - Professionals de les vendes de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)
Tasques específiquesSuport tècnic TIC Administrar les incidències del cliente mitjançant plataforma de ticketing - Gestionar i prioritzar llista incidències (de tickets, de mails i de trucades) - Resoldre tickets C (sencills i que no requereixen de reprogramació) - fer beta tester de les diferents aplicacions - crear documents de procediments interns - crear docs de guia practica d'ús dels programes - popular la Base de Coneixement - Popular escenaris de demos amb informació adient i no compromesa - Aprendre a fer Instalacions de les apps - Aprendre a utilitzar ERP Sage200c
Capacitats requeridesPossibilitat de teletreball i horari flexible Estudis mínims de grau mig - Experiència mínima de 1 any brindant soport tècnic remot o insitu - Coneixements i/o experiència en l'ús d'eines de ticketing. - Coneixements i/o experiència beta tester - Capacitat de comunicació i atenció al client
Requisits
Obligatoris
Llengua Castellà
Català
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/08/2023
Contracte
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.